Tapiola 1960-luvulla

Muistelmia puutarhakaupungista ja sen ihmisistä

Luokittelematon (53)

Keskustelut Vastaukset Uusimmat tapahtumat

KUVA-APUA

Kirjoitin nuorempana (1985-90) juttuja Rumba-lehteen ja jonkun jutun Länsiväyläänkin, kaverini Jouko (Jönssi) Lehtola otti aina kuvat. Leht…

Jussi Helamaa:n aloittama

1 torstaina
Juha Särkelä:n vastaama

Tapiolan liikekeskukset

Tapiolassa oli useita liikekeskuksiksi kutsuttuja paikkoja, jotka ovat nykysilmin tosi vaatimattomia ja melko kuihtuneita. Niitä voi kutsua…

Hannu Tervonen:n aloittama

79 Elo 9
Juha Lampi:n vastaama

Liikenneyhteydet

Ihan alkuaikoina Tapiolassa Kimmeltien päässä olevan leikkipuiston mäennyppylän takana oli kolmosen bussin päätepysäkki. Itse asiassa pääte…

Pirkko Valmari:n aloittama

54 Joulu 28, 2016
Heikki Kaurala:n vastaama

Jätepaperin keräys

Mietin, että oliko Tapiolassa muualla näitä jätepaperinvastaanotto pisteitä. Itse muistan että Otsonkalliolla oli, jonkun niistä pistetaloi…

Lauri Vuorinen:n aloittama

38 Syys 24, 2016
Jorma A. A. Mikkonen:n vastaama

Mäntyviita ja Vanhan Keskustan palvelut

Sanotaan heti tähän alkuun, että tämä keskustelualoite on samalla vääjäämättä myös ns. piilomainontaa. Allekirjoittanut hankkiutui Mäntyvii…

Jorma Kajaste:n aloittama

54 Loka 27, 2015
Matti Antti Kalevi Kajas:n vastaama

muutto

Moikka tutut ja tuntemattomat. Minä ja Kaaka muutimme kesäkuun alussa pohjois- pohjanmaalle Oulun haukiputaalle kiviniemeen.Olimmehan asune…

Paul Rikhard Ahopelto:n aloittama

0 Syys 6, 2015

Muistoja Kino Tapiolasta kaivataan

Hei kaikki Kino Tapiolasta mustoja omaavat! Kuten ehkä ainakin osa foorumilaisista tietää, Kino Tapiola on avaamassa ovensa uuden pyörittä…

Kalle Kirstilä:n aloittama

34 Syys 3, 2015
Seppo Luukkainen:n vastaama

Muisteluita Tapiolan seurakunnasta: kirkosta, nuorisotyöstä, ripareista, henkilöistä

Hei, olen Reija, uusi täällä ja aika uusi tapiolalainenkin - asunut Itätuulenkujalla vasta vuoden 2003 kesästä lähtien. Olen Espoon seuraku…

Reija Hirvonen:n aloittama

10 Touko 30, 2014
Timi kilpeläinen:n vastaama

Nuorisokieli Tapiolassa

Kieli Tapiolan nuorison parissa muuttui nopeasti. Jotkut sanat olivat jo auttamattomasti vanhentuneita muutaman vuoden jälkeen. Evoluutiota…

Suvi Kukkavuori (Boudet):n aloittama

28 Tammi 31, 2014
Pekka Ihalainen:n vastaama

Tapiolan kodit/politiikka

Viimeaikoina yksi ystäväni mainitsi, että sinähän kasvoit eliittipaikassa - tarkoitten Tapiolaa tietysti. En tiedä millainen Tapiola asuka…

Suvi Kukkavuori (Boudet):n aloittama

36 Tammi 31, 2014

RSS

Tietoja

Hannu Tervonen on luonut tämän Ning-verkoston.

© 2018   Created by Hannu Tervonen.   Toiminnon tarjoaa

Merkit  |  Ilmoita ongelmasta  |  Palveluehdot